Placené servisní
poradenství
Odevzdejte veškeré starosti s finančními
produkty do rukou odborníka a užívejte si
výhody nadstandardního servisu.
Co to je placené servisní poradenství (PSP)?
Princip PSP je založen na tom, že klient odevzdává veškeré starosti o své finanční portfolio do rukou poradce. Poradce tak klientům garantuje nadstandardní servisní služby, v rámci kterých je s klientem v pravidelném kontaktu a prostřednictvím na míru vypracovaného finančního plánu udržuje klientovo finanční portfolio vždy aktuální s ohledem na jeho cíle, životní situaci a dění na finančních trzích. Klient tak má jistotu, že už ho nepřekvapí žádná nepříjemnost, která by vznikla v důsledku toho, že něco opomněl.
Díky pravidelné péči o finanční portfolio klienta, dosahujeme maximální efektivity v jeho nastavení. Optimalizujeme výdaje za pojištění pravidelným porovnáváním možností na trhu. Daří se nám zvyšovat výnosnost investic a zároveň minimalizujeme zbytečné výdaje, které by mohly vzniknout např. ve chvíli, kdy se včas neohlídá fixace úrokové sazby u hypotéky na další období.
Klient má o všem perfektní přehled díky výročním schůzkám, kde od nás dostává vždy nový finanční plán, který odráží aktuální nastavení finančního portfolia. Navíc v této úrovni spolupráce získávají klienti možnost využít právní zastoupení při likvidaci pojistných událostí či služby přednostního odbavení při řešení jejich požadavků. Komplexní zpracování veškeré administrativy za klienta je samozřejmostí, takže naši klienti šetří kromě peněz i spoustu času.
Služby SERPO jsou zpoplatněny paušálním měsíčním poplatkem dle aktuálního ceníku, který hradí klient přímo poradci. Rozsah poskytovaných služeb i cena jsou individuální a lze je nastavit každému na míru. Specifikem této služby je skutečnost, že peníze, které za ni klienti zaplatí, se jim mnohdy mnohonásobně vrací díky pravidelné péči o jejich portfolio.
Tato forma spolupráce přináší důvěrnější vztah mezi poradcem a jeho klienty a to i v tom smyslu, že je jasně dané, kde je práce poradce ohodnocena zprostředkovatelskou odměnou a kde už si klient platí za servisní péči sám.
Díky pravidelným platbám od klientů se poradce částečně oprostí od závislosti na provizích, což vede ke stabilizaci jeho příjmů a snížení tlaku na prodej produktů. Tento fakt klienti vnímají a vítají velmi pozitivně.
Poradce klientům přináší více přidaných hodnot, je s nimi častěji v kontaktu a stará se jim o portfolio intenzivněji. Díky tomu spokojení klienti rádi doporučují tuto spolupráci svým blízkým.
Díky servisnímu poradenství získate především
- Klid a jistotu, že je vše zařízené a že jste na nic nezapomněli
- Srozumitelný finanční plán, sestavený podle vašich cílů, potřeb a životní situace
- Na míru nastavený balíček servisních služeb
- Tým specialistů, který vám se vším rád pomůže a problémy vyřeší za vás
- Důvěrnější vztah se svým finančním poradcem
- Transparentní formu spolupráce
- Nadstandardní služby v podobě právního zastoupení při likvidaci pojistných událostí
- Maximální výnosnost svých investic a rezervotvorných produktů
- Jistotu, že za pojištění a jiné finanční produkty nepřeplácíte nic navíc